13/10 tot 28/10: - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Debby - WaarBenJij.nu 13/10 tot 28/10: - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Debby - WaarBenJij.nu

13/10 tot 28/10:

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

29 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is weer twee weken geleden dat mijn laatste blog erop werd gezet. En in die twee weken is nou niet bepaald veel bijzonders gebeurt maar toch.

Vorig weekend, ben ik op zaterdag naar de film geweest samen met een jongen uit het empire, het weer was belabberd, naar de film gegaan, the judge. Een erg goede film. Op zondag ben ik samen met dezelfde jongen en zijn kamergenoot naar One tree hill geweest. Dit is een heel groot park met een enorme berg in het midden. Het was prachtig weer en erg gezellig. De berg was erg zwaar en uiteraard hadden wij een tussenweggetje genomen die enorm zwaar was en waar ik met mijn hoogtevrees absoluut niet even opzij moest kijken en echt voor me moest blijven kijken. Uiteindelijk op de top was het uitzich waanzinnig mooi. Er was aardig wat wind en een boel zon, we hebben denk ik wel een half uur tot uur op de top gezeten en van het uitzicht genoten. En wat krijg je dan? Inderdaad een verbrand gezicht en hals :-P Nee het was een super geslaagd weekend en heb genoten.

Maandag op het werk kreeg ik uiteraard allemaal opmerkingen over mijn nogal rode gezicht... ze zeiden allemaal, jij hebt zon gehad van het weekend, hahah. Op dinsdag was the accounts payable ziek, dus ik kreeg de verantwoording over de payables voor de rest van de week. Dit vond ik erg gaaf, maar was ondertussen wel bezorgd over de accountant. Ik kon aardig goed met haar overweg en ze was al een paar weken vol gestresst.

Afgelopen weekend heb ik het maar eens rustig aan gedaan, mijn vermoeidheid was weer aan het opwaaien en ik moest van mezelf rustig aan gaan doen. Dit heb ik dus ook maar gedaan, ik heb de nodige boodschappen enzo gedaan en verder niets bijzonders uitgevoerd. Vrijdagavond ben ik nog wel met mijn kamergenoten naar de film “ this is where I leave you” geweest. Een erg leuke film en was ook weer erg gezellig. Zondag ben ik bij Diane, de accounts payable op bezoek geweest. We gingen iets lekkers bakken en na afloop bbq’en. Uiteindelijk waren de lekkers bakken niet zo heel hoog geworden, dus hebben we geimproviseerd en het is uiteindelijk nog best wel lekker geworden. De bbq was mijn verantwoording en dit was mijn eerste bbq in Nieuw Zeeland en dit was geslaagd. Na het eten hebben we nog een film gekeken op de tv en toen was het tijd voor mij om naar huis te gaan. Thuis ben ik meteen gaan slapen en maandag was hier nationale vrije dag (labourday) en hoefde ik ook niets te doen. Ben nog wel een rondje Auckland domain geweest en heb hier ook nog een poosje naar oefeningen van rugby zitten kijken. Was wel grappig om te zien. Verder heb ik niet veel uitgevoerd in het weekend en ben ik weer redelijk in mijn energie aan het komen.

Nou dit was het voor vandaag. Tot de volgende blog 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Hoi mijn naam is Debby, ik ben 23 jaar en ben een voltijd student aan Saxion Hogeschool. Ik studeer bedrijfseconomie en zit nu in Nieuw Zeeland om op 4 Augustus te beginnen met stage voor jaar 3 van mijn studie. Ik zal proberen eens in de zoveel tijd een update te doen.

Actief sinds 19 Juli 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4109

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: